Termeni si Conditii

18 aprilie 2024

1. Consideratii generale

Aplicatia online StartFit este administrat de Bradeanu Andreea-Maria PFA , cu sediul social in localitatea Selimbar, Str. Regele Ferdinand, nr. 7, bl. B3, Jud Sibiu, România, persoana juridica romana inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. JF32/433/2021 , avand codul de inregistrare fiscala 44405596.

  • Contact: andreeaungureanum@gmail.com
  • Telefon: +04 730 453 135

Prezentul document denumit in continuare “Termeni si Conditii” reprezinta un contract la distanta si stabileste termenii si conditiile abonamentelor selectate prin intermediul aplicației online. Prin acceptarea Termenilor si a Conditiilor, sunteti, de asemenea, de acord cu Politica de confidentialitate, precum si cu toate celelalte informatii mentionate in cuprinsul prezentului document.

StartFit isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile. Orice modificari aduse Termenilor si Conditiilor vor intra in vigoare numai pentru abonamentele noi, achizitionate dupa publicarea modificarilor respective pe acest site web. Astfel, va rugam sa cititi Termenii si Conditiile, inainte de fiecare comanda, pentru ca este posibil sa fi intervenit modificari de la ultima vizita.

StartFit depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor afisate pe aplicaia nostra online.

Desi depunem toate eforturile pentru a asigura o navigare sigura pe pagina sa web, nu putem garanta ca site-ul, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, caderi de linie sau orice alti factori similari.

Va rugam sa aveti in vedere ca folositi site-ul pe riscul propriu, StartFit nefiind in niciun fel responsabil pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Astfel, este in avantajul dumneavoastra sa va asigurati ca aveti instalate sisteme adecvate de aparare, menite sa va protejeze dispozitivul de virusi si/sau orice alt continut daunator.

StartFit are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea/achizitionarea online a abonamentelor, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara notificare prealabila.

2. Plasarea comenzilor

Accesul in vederea efectuarii unei achiziționări de abonament ii este permis oricarui client care și-a făcut un cont-profil pe acest site.

Pentru motive justificate StartFit isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul acelor clienti in cazul carora se considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia pe site, actiunile sale ar putea perturba sau prejudicia in orice fel activitatea StartFit sau a celorlalti clienti, cu informarea in prealabil a acestuia a motivelor care au condus la aceasta restrictie.

Prin lansarea unei comenzi pe StartFit, clientul este de acord sa fie contactat (telefonic, prin SMS sau prin e-mail) de catre reprezentantul site-ului nostru online. In momentul plasarii comenzii, clientul este de acord cu termenii si conditiile expusi in aceasta sectiune.

Acceptarea achizitionarii abonamentului de catre compania noastra se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail sau SMS) din partea firmei noastre catre client, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

Obiectivul contractului

Obiectul contractului il constituie abonamentele cu privire la care clientul si-a exprimat optiunea de a le achiziționa, prin generarea unei selectări pe StartFit, confirmata de catre administratorul acestei aplicații web.

Pretul contractului

Pretul abonamentelor este acela mentionat pe StartFit. Acesta poate fi modificat in orice moment, fara preaviz. Exceptie fac doar abonamentele ce au fost deja confirmate. Modificarile preturilor nu se aplica retroactiv.

StartFit depune toate eforturile pentru ca preturile afisate sa fie corecte. Cu toate acestea, este posibil sa apara si erori. In cazul in care este descoperita o eroare legata de pretul unor produse deja achizitionat de catre client, acesta va fi informat cat mai curand posibil cu privire la eroarea produsa. In aceste situatii, clientul va avea optiunea fie de a reconfirma abonamentul la pretul corect, fie de a anula.

In cazul in care clientul decide anularea abonamentului, dupa ce a fost informat cu privire la preturile corecte ale produselor, insa anterior acestui moment a achitat deja pretul afișat atunci StartFit va oferi rambursarea diferentei in cel mai scurt timp posibil, dar fara a depasi 10 zile de la data anularii.

In masura in care StartFit nu a informat cumparatorul cu privire la preturile eronate, potrivit prevederilor din prezenta sectiune si a confirmat comanda, contractul valabil incheiat va fi executat in mod corespunzator si abonamentele vor fi activate in conformitatea secțiunii POLITICA DE ACTIVARE de mai jos.

3. Politica de activare abonament

StartFit va activa abonamentele in cadrul termenelor mentionate pe aplicația online pentru abonamentul comandat, intr-un interval de 1-2 zile lucratoare. de la data achiziționării si achitarii (confirmare plata) abonamentului, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de activare, StartFit va anunta clientul cu privire la termenul estimat de activare abonament.

In cazul in care StartFit primeste informatii eronate legate de facturarea sau activarea abonamentelor, acesta poate refuza onorarea serviciului, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului sau poate stabili un nou termen de onorare a serviciului.

Activare abonament

Abonamentele afișate de StartFit sunt pentru clienții de pe teritoriul României dar și în mediul online. Dupa activarea abonamentului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status.

Termenul de activare și încărcare documente aferente abonamentului selectat și achitat prin transfer bancar este de 1-2 zile lucratoare, iar cele achitate prin plata cu cardul activarea abonamentului sa va face instant.

Mentionam ca prima achizitionare va fi a unui abonament standard, iar personalizarea lui se va face după începerea colaborării și activării următoarelor abonamente în funcție de obiectivele și cerintele clientului în urma înțelegerii avute între ambele părți.

4. Modificare si anulare abonament

In cazul in care doriti sa modificati sau sa anulati un abonament al carui status este: „In așteptare”, acest lucru poate fi facut prin neplata abonamentului sau dacă plata a fost efectuată atunci va rugam sa ne contactați prin email la adresa: andreeaungureanum@gmail.com sau telefonic, in intervalul orar 10.00 – 18.00, la numărul de telefon: +04 730 453 135.

In conditiile in care clientul nu a informat compania in legatura cu dorinta de anulare abonamentului și documentele au fost deja încărcate putând fiind utilizate de către client, ne rezervam dreptul de a nu anula abonamentul în curs și/ sau returna plata.

In cazul in care StartFit primeste informatii eronate legate de facturarea sau activarea abonamentelor, acesta poate refuza onorarea serviciului, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului sau poate stabili un nou termen de onorare a serviciului.

5. Metodele de plata

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. StartFit va emite catre client o factura pentru produsele ce urmeaza a fi livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare. Platile se fac numai in moneda nationala – RON si se pot efectua prin transfer bancar sau prin plata online cu cardul.

  • Plata prin transfer bancar: Se face prin transfer în moneda națională la IBAN-ul afișat pe site după finalizarea comenzii sau în email-ul de confirmare.
  • Plata online cu cardul bancar: se face prin BT Pay iar aceasta metoda de plata este destinata tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro din orice moneda.

Pentru efectuarea platii veti introduce numarul cardului dumneavoastra, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura dumneavoastra). Sunt acceptate si carduri emise in alte valute. Plata va avea loc in RON, in urma conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard si cursul valutar al bancii emitente.

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. StartFit nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.